Posts

Showing posts from March, 2006

Interview @ Detica

Quick update before I go sleep or something.. I have an interview with Detica on Monday 3rd April.. AT LAST.. I emailed them for the sixth time today.. and if this didn't work I was tempted to phone them... but yeah I am happy now.. now I have to prepare a presentation.. but I need to nail this one, unlike the morgan stanley one which I completely flopped. After this I think I have to start revising... need to ace this year.. hehe.. but enough of the boring crap...

Played badminton today.. and going ice skating tomorrow... hmm... this isn't interesting... erm lets talk about this in the news or something.. hmm I know..

What do you guys think about the Internet? Great place, meet people, can find anything that you want to know of a click in the button, you can find my website.. lol and also you can buy stuff on the Internet. And a site called, ebay allows this and has revolutionised the way people buy things on the Internet. But what are the things that people can buy on the Inte…

Damm you BT

I kinda pissed off today... First thing is that the clocks went forward one hour and I got one hour less of sleep and also, I was filling out the BT summer placement application, and was half way through it until it said that they are not offering anymore technical placement. I was like, Nnoooooooooooo.... But the thing is, is that BT only opened up the application forms last week, Firday 17th March to be exact, and already not allowing anymore applications. Stupid BT. I still have two, but still no reply. I am going to email Detica again, just incase they forgot about me, but yeah, I am not very happy today... HEHE

Erm, I am in no mood to write something interesting now... so I say good bye.. hehe.. oh yeah.. holiday started, got exam like in 7 weeks times, so plently of time to revise, and also, I have a good examination timetable, I will explain later.. now.. I can't be bothered.. gonna do something now.. not sure what... hhehe.. BYE

Lots and lots of stuff

Hmm.. another update so soon after my last. HEHE.. I stil haven't done my management coursework. Well, actually it is done but it is crap, and also I am well over the word limit. So I have to proof read it. Anyway.. what have I been up to today. Well, I played badminton today, and it was fun. I didn't smash in most of the games I played, so that I could find another way of winning if smashes wasn't working, and it was fun to do it. But on the way back from, some stupid kids put something on the railway line, and nearly de-railed the train. Well, I doubt it would have de-railed, but the train was going like 50+ mph and jesus, the noise that was made was so loud. I knew it was kids since nearby when the accident happened, a group of kids were looking at the train. But the railway line was in the middle of no-way, it is like in some country side area.. and I knew it was them that did something.. it is just crazy man...

And talking about train stuff, I have noticed so much rubb…

Group Project No MORE!

WOOHOO.. my group project is finally over.. I can play again.. WOOHOO.. actually I can't, I still have another bloody assignment, which is due in next week and I haven't even looked at it... oh well, better do something about it. But yeah, this group project out of the way is such a big weight of my shoulders... so nice feeling.

But enough talk on that.. what else. Well if you have been reading lately, I was having my birthday party, and sure enough, it happened, with the exception of Sue-Lee... oh well.. next time maybe? Anyway.. it was a great night out. I got to dance badly with a belly dancer and got to dress up like an angel with wings. HEHE.. at one point I was calling, nicola and anita my ANGELS... not charlie's angles, Richard's angels.. WUAHAHA... (by the way, it was mine, nicola and anita party). So yeah, it was a great night. I hope to get pictures, but I have to get them of other people, so yeah people, can I have photos please!!

Hmm, what else, well erm.. oh…

Depressed... me 20!

I am so depressed... I have turned 20 :( ... it isn't a nice feeling you know knowing that you are turning into an adult and that know you can't just simply play around. You have to actually take things more seriously and I honesty believe that I am not capable of it.. lol... oh well... so what did I do on my magically 20th Birthday. Well, pretty normal day really. Went play badminton and then had lunch with a few friends. Sue-Lee gave me this wicked card that she made by herself.. it must have taken her hours to do, and I am so loving it man... but yeah, and then I went home and had dinner with my parents... But on the 10th March, me, nicola, anita and hopefully sue-lee will be combining birthday parties... at the moment we have t o dress up as movie characters, but hopefully that won't be the case since I have no idea what to wear... hehe...

But I have no time really to celebrate my birthday, I have this really annoying project to do, and it is killing me, seriously... oh…